Festival BBVA de Cinema de Muntanya

Del 13 al 22 de novembre torna el Festival BBVA de Cinema de Muntanya de Torelló en la seva 33a. Edició. Durant deu dies, s'hi projecten des de pel·lícules sobre expedicions als cims del món, fins a reportatges de natura i d'esports d'aventura, o documentals ecològics i etnogràfics.

A banda de la secció competitiva, el Festival de Cinema de Muntanya inclou també altres apartats i activitats. Destaquen les seccions no competitives, on el festival projecta un seguit de films de diferent índole: pel•lícules convencionals, films relacionats amb el personatge convidat de cada edició, retrospectives d'autors destacats, etc.

Paral·lelament ofereix exposicions, un espai editorial, així com altres activitats i actes que estan lligats d'alguna forma amb el món de la muntanya en diferents indrets de la vila com el teatre Cirvianum, on s'exhibeixen els films, i la biblioteca Dos Rius de Torelló.

Teaser Festival BBBA de Cinema de Muntanya de Torelló

13/11/2015 17:00h