Fira Mediterrània

Del 15 al 18 d'octubre se celebra la 18a edició de la Fira Mediterrània a la ciutat  de Manresa. Aquesta Fira és un mercat d'espectacles on el públic pot gaudir d'espectacles de cultura popular i músiques del món, fent especial referència a la zona del mediterrani.

L'edició d'enguany presenta a més de 100 companyies, amb  més de 300 activitats repartides per diferents espais tant interiors, com el teatre Kursaal on s'hi veuran figures com el cantautor Roger Mas i el guitarrista Tomatito , com a l'exterior, la Plaça Sant Domènec o el Passeig, on la majoria d'activitats són gratuïtes.

Altres aspectes a destacar d'aquest cap de setmana són els espectacles relacionats amb les músiques del món que comptaran amb un repertori de veus femenines de luxe, com són la palestina Kamylia Jubran o l'aragonesa Carmen París http://www.carmenparis.net/ , entre d'altres. I també els espectacles familiars que tindran com a eix temàtic el conte, o les arts escèniques amb dansa, circ i teatre, amb propostes trencadores i arriscades.

Vés al prestatge de turisme

13/10/2015 17:59h