La Setmana del Llibre en Català (del 4 al 13 de setembre)

Durant 10 dies l'esplanada de la Catedral de Barcelona esdevindrà la Ciutat de la Lectura amb més de 100 casetes de fusta, més de 100 expositors i l'iQuiosc amb una mostra de 300 revistes editades en català.

Diversos espais amb presentacions, debats, lectures, contacontes, tertúlies i recitals, espais per descansar i tot de circuits de lectura que serviran d'orientació al visitant.

La Setmana del Llibre en català és una mostra que permet conèixer la tasca de les editorials que editen en català, de les llibreries actives i de les revistes, donant visibilitat al llibre i a les publicacions periòdiques en català. També compta amb la col·laboració de les biblioteques públiques i entitats culturals que dinamitzen i, alhora, faciliten l'accés a la cultura i ofereixen eines per al foment i la recomanació lectora.

Ves al prestatge de Turisme

31/08/2015 11:00h