Ets un fora de sèrie?

La Biblioteca Josep Soler Vidal incorpora aquest febrer un fons especial sobre sèries de televisió i per celebrar-ho ha preparat un cicle d'activitats relacionades amb el món de la ficció televisiva.

Durant tot el mes trobareu al vestíbul una exposició amb les novetats del fons i algunes joies de la biblioteca així com una guia especial sobre les sèries.

Pel que fa a les activitats, l'espai Parlem de còmic (dijous 19 de febrer a les 18.30 h) analitzarà la col·lecció Los muertos vivientes, de C. Adlard i R. Kirkman, així com la seva adaptació per a la petita pantalla Walking Dead.

Per la seva banda, el Club de Cinema (divendres 27 de febrer a les 18 h) farà una sessió especial sobre sèries de fició, que comptarà amb la participació de Betu Martínez i Víctor Sala, creadors de la revista digital especialitzada Serielizados.

06/02/2015 12:30h