Itineraris d'art i literatura medieval

Els Estudis d’Arts i Humanitats de la Universitat Oberta de Catalunya organitzen una nova edició del cicle "Literatura europea i patrimoni. Itineraris d’art i literatura medievals". Les visites, programades amb la col·laboració del Museu d’Arqueologia de Catalunya (MAC), el Museu Episcopal de Vic (MEV) i el Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC) són totalment gratuïtes i obertes a tothom i tenen l’objectiu d’acostar-nos al nostre patrimoni històric i cultural a partir dels relats de l’Europa medieval.

Calendari

• Dissabte, 25 de novembre de 2017: Literatura europea al Museu Episcopal de Vic. La visita del MEV consistirà en el comentari d'obres pictòriques i escultòriques del Museu, tot relacionant-les amb la literatura produïda en l'època.
  • Dissabte, 16 de desembre de 2017: Literatura romànica al Museu Nacional d’Art de Catalunya.

24/11/2017 19:04h