Neix un nou teatre a Barcelona

El 19 d'octubre s'inaugurarà el Teatre de la Gleva, situat al número 19 del carrer homònim, al barri de Gràcia-Sant Gervasi. Impulsat per la compositora i pianista Bárbara Granados, el dissenyador de llums Rafa Puig-Samper, el productor Juli Modesto i el periodista Albert de la Torre, el Teatre de la Gleva neix amb la vocació de ser un espai en el qual els artistes, consolidats o no, hi puguin representar l'espectacle que no han tingut l'oportunitat de mostrar.

La programació, a càrrec de Júlia Simó Puyo, compta aquesta primera temporada amb espectacles de Mario Gas, Angel Pavlovsky, Elisa Crehuet, Xavier Ruano, Ramon Simó, Joan Ollé, Sisa, la Cia El Martell, la Chacha del Rey o Oscillation. A més, programa també un cicle de música clàssica, així com l'activitat Teatro de Libros. Aquesta té com a voluntat "acollir la paraula impresa com a experiència i estímul per a la reflexió".

Vés al prestatge d'Arts escèniques ►

06/10/2017 07:30h