Comença una nova edició del FITAG

El Festival Internacional de Teatre Amateur de Girona (FITAG) arriba a la seva dissetena edició convertit en tot un referent en l’àmbit del teatre no professional.

En l’edició d’enguany, que se celebrarà del 29 d’agost fins al 2 de setembre, hi participaran 28 companyies procedents de 12 estats diferents que oferiran un total de 54 funcions de teatre.

Tot i que la ciutat de Girona és l’escenari principal de les representacions, el festival s’expandeix a altres municipis de la província com Figueres, Lloret de Mar o Palamós, entre d’altres.

A més, el Festival aposta per una programació destinada al públic familiar i als més petits de la casa gràcies al Petit FITAG, i al FITAG El Galliner, el programa dedicat a les escoles.

Podeu consultar la programació del Festival i escollir la proposta que més us agradi! No us ho perdeu!

29/08/2017 13:46h