Lluís Raluy reobre el London Bar

El mític bar London Bar, situat al carrer Nou de la Rambla 34 de Barcelona, que va tancar les seves portes fa un any, tornarà a ser actiu gràcies al Carlos Raluy, director i creador del Circ Històric Raluy.

El Carlos Raluy serà el quart propietari d’aquest emblemàtic i històric bar, fundat l’any 1910 per  Josep Roca i Tudó. Allà s’hi donaven cita nombrosos intel·lectuals de Barcelona: Pablo Picasso, Joan Miró, Antoni Gaudí, Ernest Hemingway, Antonio Machado, Carlos Gardel, etc.

Va ser utilitzat també com a lloc d’assaig per alguns artistes de circ.

Al London Bar, Lluís Raluy va ser fitxat com a acròbata pel quartet Keystone, fet que va significar l'inici de la seva trajectòria circense.

El London Bar serà restaurat per convertir-se, segons la intenció del Carlos Raluy, en un lloc de trobada cultural de Barcelona on s'oferiran espectacles de varietats.

Mes informació:

Circ Raluy a les biblioteques

Carlos Raluy: "El circo es mi vida, mi oficio y mi pasión". Entrevista a la revista Zikolika.

09/08/2017 14:37h