Diada Adifolk

Els dies 28 i 29 de juliol, Perpinyà inaugura la Diada Adifolk, una celebració que es presenta com una mostra de la cultura popular catalana i que es vol convertir en un esdeveniment anual. L’acte reunirà més de 40 grups diferents representatius del panorama cultural català: gegants, cobles, bestiari... L’esdeveniment començarà amb un concert el divendres 28 de juliol al vespre i s’acabarà el dissabte 29 amb un concert de coral i cobla a la catedral de Perpinyà. També hi haurà sardanes i cercaviles. La diada l’organitza l’Associació per a la Difusió del Folklore, Adifolk, i omplirà els principals carrers del centre de la ciutat amb grups de tots els àmbits culturals per convertir-se en la gran Festa Major de la Cultura Catalana a la Catalunya del Nord.

Vés al prestatge de turisme

25/07/2017 14:45h